Avatar billede greenday Nybegynder
16. juni 2006 - 10:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HTML FORM METHOD spørgsmål.

Hej Eksperter ;)

Jeg har Koden :
<FORM METHOD="POST" ACTION="est.htm" NAME="Test">
  <!-- ENCTYPE="application/x-www-form-urlencoded"> -->
  <INPUT TYPE="TEXT" NAME="Navn" SIZE="30">
  ....
  Og mange flere INPUT felter.
  <INPUT TYPE="SUBMIT" NAME="SEND" VALUE="Gem">
</FORM>

Det virker fint, men problemet er så at jeg trækker en masse ud af Navision, som så skal tastes ind i denne FORM, og det er jeg ved at være træt af.

Hvis man brugte METHOD="GET" ville man kunne gennerer en URL og sende den, men hvordan gør man med METHOD="POST"  ????

Jeg skal bruge POST delen fordi at jeg ik kan få lov til at ændre siden til GET.

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig med dette problem ;)

Hilsen
Esben
Avatar billede jps6kb Novice
17. juni 2006 - 12:35 #1
Altså, Du kan nok lave noget med at hive det du sender, ud på en ny side med ASP eller PHP. Ud fra det kan du lave et nyt link. :)

Med? :)
Avatar billede greenday Nybegynder
17. juni 2006 - 17:47 #2
Jammen det store spørgsmål er hvordan man gør det når der bruges POST, fordi der bliver ik vist noget i adressefeltet.

/Esben
Avatar billede nielle Nybegynder
17. juni 2006 - 19:09 #3
Hvis du kan hive det ind på en ASP-side og placere det i en form, med method='POST', så kan du eventuelt inkludere noget JavaScript-kode på samme side som submitter formen.
Avatar billede greenday Nybegynder
23. juni 2006 - 11:06 #4
Jeg takker for hjælpen, men d blev for indviklet, så jeg lukker her ;)