Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
17. juni 2006 - 18:39 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere eller afinstallere Nero Burning ROM.

Jeg har hentet trial versionen af Nero Burning ROM på nero.com og har haft en fejlinstallering.
Den frøs efter ca. 90% af installationen, så jeg genstartede (dumt).

Nu kan jeg hverken afinstallere Nero eller lave en ny installation. Jeg har prøvet, at kører reparer men uden held.

Den kommer med nogle Fatal error fejl og sådan og så droppes afinstallationen eller installationen.

Nogen idéer til hvorledes jeg kan få fjernet Nero HELT, så jeg kan lave en helt frisk installation?

Vil helst undgå en formatering.
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
17. juni 2006 - 18:42 #1
Sætter lige pointene op :-D
Avatar billede off-line Nybegynder
17. juni 2006 - 18:46 #2
Prøv at geninstallere Nero igen. Den kan formodenlig slette sig selv.
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
17. juni 2006 - 18:47 #3
Det har jeg desværre prøvet. Under dette kommer der samme fejl som hvis jeg prøver at afinstallere.
Jeg har prøvet, at hente nero flere gange fra nero.com for at være sikker på det ikke er fejl i filen.
Avatar billede off-line Nybegynder
17. juni 2006 - 18:50 #4
Ellers prøv dette storartede afinstaller program, som prøve:
http://www.shareup.com/your-uninstaller.html
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
17. juni 2006 - 18:59 #5
Your Uninstaller ser ud til bare at benytte Nero's eget afinstalleringsprogram. Det virker ikke :-(
Avatar billede phm0504 Nybegynder
17. juni 2006 - 19:00 #6
Nogle gange er man nødt til at rense ekstra - dybt irriterende ;-(
Prøv denne adresse:
http://www.nero.com/nero7/eng/Utilities.html
Der er et program du kan bruge for at lave en helt ren installation

---phm0504
Avatar billede off-line Nybegynder
17. juni 2006 - 19:18 #7
Prøvede du knappen forneden, som hedder "Autofix" ?
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
17. juni 2006 - 19:25 #8
Hmm, prøvede ikk knappen Autofix. Sorry.
Men phm0504 hint virkede. Nero er helt væk nu!

phm0504 -> Laver du ikk et svar?

gotfred -> Håber det er i orden pointene går til phm0504?
Avatar billede off-line Nybegynder
17. juni 2006 - 19:34 #9
Ja selvfølgelig, han havde jo det rigtige svar. *S*
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
18. juni 2006 - 20:18 #10
phm0504 -> laver du ikke et svar?
Avatar billede phm0504 Nybegynder
18. juni 2006 - 22:28 #11
Her er svaret

phm0504
Avatar billede phm0504 Nybegynder
18. juni 2006 - 22:30 #12
Nej, her - undskyld!

---phm0504