Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
22. juni 2006 - 14:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alm. sim kort i 3-telefon

Har lige bestilt en Sony Ericsson K608i hos 3 - egentlig mest fordi jeg ville bruge den her i Indien, med mit alm. simkort, som ikke er 3. Så går ud fra jeg skal ha den unlocked - hvilket heller ikke er noget problem..

Men, kan jeg, når telefonen er låst op, uden videre sætte mit alm. simkort ind i en 3-telefon..?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. juni 2006 - 15:49 #1
Ja det kan du sagtens gøre, jeg har lige gjort den med 5 stk. her i firmaet.
Hvad bruger du i Indien, taletid?
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
22. juni 2006 - 16:40 #2
Ok fint nok... Nej har bare et alm. abonnement hos Hutch, hvor jeg får en regning hver måned..
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. juni 2006 - 16:54 #3
ok vi skal til østen om 6 mdr. derfor spørgsm.
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
22. juni 2006 - 17:26 #4
Ahh ok... Hvis I skal bosætte jer herude, så bare få lavet et abb.. Men hvis I skal rejse rundt, så køb et prepaid simkort hos Airtel, Hutch eller Idea... Hold jer fra Spice (kun dækning i 2 stater) og MTNL og Dolphin (generelt crummy)..