Avatar billede mm12010 Nybegynder
27. juni 2006 - 16:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adgang til website hos Cliche efter domænet er flyttet

Hvordan får jeg adgang til et website hos Cliche efter domænet er flyttet?

Hos mange andre webhoteller kan man tilgå det via, ex: http://domæne.webserver.webhotel.dk/

Har Cliche ikke en lignende service?
Avatar billede leif Seniormester
27. juni 2006 - 20:47 #1
Cliche har så vidt jeg ved ikke samme service, men du kan via hosts filen i c:\Windows\System32\Drivers\etc\ ændre således at domænet alligevel pager på Cliche serveren, hvis du altså ved hvad IP den skal pege på-.
Avatar billede mm12010 Nybegynder
28. juni 2006 - 15:35 #2
Så snart domænet er flyttet fra Cliche bliver der lukket og slukket...

Du skal have tak for dit bidrage - smid et svar så bliver der krediteret !-)
Avatar billede leif Seniormester
28. juni 2006 - 15:38 #3
Springer over
Avatar billede mm12010 Nybegynder
28. juni 2006 - 15:45 #4
ok - mange tak alligevel :-)