Avatar billede psycho42 Nybegynder
28. juni 2006 - 14:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilket sprog benytter man i emails

Jeg ville gerne inkludere billeder osv. i emails. Men for at vide hvordan, bør jeg nok lige vide hvilket programmerings sporg jeg skal benytte :)

En venlig sjæl der ved det. Og evt. vil ligge et eksempel. Jeg kan sagtens sende emails (gør det via ASP) - men aner ikke ret meget andet om at tilpasse indholdet i mailen
Avatar billede arne_v Ekspert
28. juni 2006 - 16:15 #1
en email uden billede og en email med billede er begge ren data

normalt saa har kode til at sende email en mulighed for attachments

saa du skal kigge paa det bibbliotek / den komponent du bruger til at sende email med
Avatar billede psycho42 Nybegynder
28. juni 2006 - 16:35 #2
ok - gør jeg - kan se det er jmail jeg skal forberede mig til - jeg har ikke fået logins osv. endnu til dette domæne, så ville bare forberede mig.

Mange tak arne, so far
Avatar billede psycho42 Nybegynder
06. februar 2007 - 22:04 #3
Der ligger meget i Emails - og det er ikke nødvendigvis muligt at udfører de ting man vil - Det er rigtigt at det er komponenten der bestemmer, hvordan man skal opbygge koden, men det er noget rod.. - og så kommer problemet, når man laver det for nogen med en gateway der sortere hver 2. mail væk - Tager selv points igen - bottom line!