Avatar billede mimmer Nybegynder
05. juli 2006 - 12:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CMS til betalingside med film og fotos

Hej

Jeg skal bruge noget software eller CMS der kan lave et galleri af film og fotos med medlemszone/brugerbetaling osv. Noget med dagens film, gratis filmklip, brug af templates, automatisk rotering af film og billeder....

Ved I hvad folket bruger til at lave de der sexbiografer (online)?

Det jeg søger er noget i stil med dette - det skal bare køre på ASP og windows server: http://awizsoft.com/desc.html
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. juli 2006 - 12:23 #1
Det du söger er så specifikt at det skal "skräddersys", så der kan du nok ikke klare dig med point som betaling.

Pröv at indhent lidt tilbud fra diverse firmaer, eller du er måske heldig at der er nogle herinde der har tid (mod betaling selvf.)
Avatar billede mimmer Nybegynder
05. juli 2006 - 12:41 #2
Vi har vores egen programmør - problemet er bare at det tager 100 år at bygge sådan noget op selv, og vi skal bruge det ret hurtigt.

Jeg ved der findes andre, men synes bare ikke jeg kan finde noget til asp.
Avatar billede k-asp-er Nybegynder
06. juli 2006 - 02:44 #3
Der findes forskellige asp-gallerier, men ikke nogen, der er knyttet betalingsgateways eller shopmodul til.
Avatar billede mimmer Nybegynder
06. juli 2006 - 12:28 #4
Dur desværre ikke - systemet skal kunne håndtere meget mere...
Avatar billede mimmer Nybegynder
04. august 2006 - 02:17 #5
lukker