Avatar billede zhristian Nybegynder
05. juli 2006 - 20:31 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Zlob.downloader

Jeg har været inde på nogle dumme sider, hvilket åbenbart har givet mig en trojan/virus. Jeg er næsten sikker på, at den hedder Zlob.downloader, men uanset hvad jeg gør bliver den ved med at poppe op i proceslinjen. Hvis nogen af jer gider at tjekke min hijackthis log og ligeledes give gode råd til at hvad der kan gøres, vil det være super =)

Hijackthis log'en er som følger:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 20:22:02, on 05-07-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Programmer\HijackThis\HijackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe irprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [!ewido] "C:\Programmer\ewido anti-spyware 4.0\ewido.exe" /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TPKMAPMN] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\IBM\Java141\jre\bin\NPJPI141.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: IBM Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\IBM\Java141\jre\bin\NPJPI141.dll
O9 - Extra button: Opdatér ThinkPad-programmer - {D1A4DEBD-C2EE-449f-B9FB-E8409F9A0BC5} - C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\PkgMgr.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1152097622355
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/as5free/asinst.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: tpfnf2 - C:\WINDOWS\SYSTEM32\notifyf2.dll
O20 - Winlogon Notify: tphotkey - C:\WINDOWS\SYSTEM32\tphklock.dll
O21 - SSODL: altmannsberger - {210b4043-35ca-4aa0-8796-191f9663dfb3} - C:\WINDOWS\system32\vpxnk.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ewido anti-spyware 4.0 guard - Anti-Malware Development a.s. - C:\Programmer\ewido anti-spyware 4.0\guard.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
O23 - Service: IBM KCU Service (TpKmpSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe

Tak for hjælpen :)

PS: Hvis I mangler andre oplysninger, så skriver I bare.
Avatar billede zhristian Nybegynder
05. juli 2006 - 21:20 #1
Nå jeg har fikset det ved at bruge et værktøj ved navn smitRem, men hvis I finder andet snavs, så sig endelig til. Her er min nye log:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:18:13, on 05-07-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_07\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = \blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_07\bin\ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe irprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_07\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TPKMAPMN] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_07\bin\npjpi150_07.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_07\bin\npjpi150_07.dll
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1152097622355
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: tpfnf2 - C:\WINDOWS\SYSTEM32\notifyf2.dll
O20 - Winlogon Notify: tphotkey - C:\WINDOWS\SYSTEM32\tphklock.dll
O21 - SSODL: altmannsberger - {210b4043-35ca-4aa0-8796-191f9663dfb3} - (no file)
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
O23 - Service: IBM KCU Service (TpKmpSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe

(Ved ikke om der er nogen forskelle - har dog slettet altmannsberger)
Avatar billede nva Praktikant
06. juli 2006 - 08:09 #2
Følg denne artikel, så burde den være helt ren http://www.eksperten.dk/artikler/954
Avatar billede fromsej Praktikant
08. juli 2006 - 16:33 #3
Følg artiklen, lad os se om scannerne kan pelse det sidste, loggen er ikke ren.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
08. juli 2006 - 16:56 #4
Ja, kør endelig scannerne. Ellers er den her lige blevet opdateret til at snuppe det:

Jah måske en ide, men er lidt lunken overfor det. Den vil kræve lidt vejledning for de uøvede brugere, ellers er jeg bange for at de løber sur i den.

Jeg er ved at lave en hjemmeside om sikkerhed, og der vil jeg nok få lavet en vejledning til den, så de fleste forhåbentlig kan finde ud af det1. Hent og pak SmitfraudFix.zip ud til dit Skrivebord.

http://siri.urz.free.fr/Fix/SmitfraudFix.zip

Programmet pakker sig ud i en mappe, der hedder SmitfraudFix.

2. Genstart i fejlsikret (tast f8 flere gange under opstart), hvis du ikke kan, så kig her:

http://www.ctrlaltdel.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23&PN=1

3. Åbn mappen SmitfraudFix som du fik på Skrivebordet, og dobbeltklik på SmitfraudFix.cmd og tast 2 - svar ja til at rense (y=yes). Lad programmet gennemføre en rensning. Fixet genstarter muligvis computeren.

SmitfraudFix laver også en lille tekstfil (log). Kopier den her ind, sammen med en frisk HijackThis log.
Avatar billede zhristian Nybegynder
12. juli 2006 - 23:49 #5
Undskyld jeg ikke har svaret før nu. Har fulgt artiklen og her kommer de efterspurgte logs:
=============================================================================
Dr.Web(R) Scanner for Windows v4.33.2 (4.33.2.06080)
Copyright (c) Igor Daniloff, 1992-2006
Log generated on: 2006-07-09, 17:01:07 [THEBOX][Morten]
Command-line: "C:\DOCUME~1\Morten\LOKALE~1\Temp\RarSFX0\cureit.exe" /lng /ini:cureit_XP.ini
Operating system:Windows XP Professional x86 (Build 2600), Service Pack 2
=============================================================================
-----------------------------------------------------------------------------
Scan statistics
-----------------------------------------------------------------------------
Objects scanned: 193402
Infected objects found: 0
Objects with modifications found: 0
Suspicious objects found: 0
Adware programs found: 0
Dialer programs found: 0
Joke programs found: 0
Riskware programs found: 0
Hacktool programs found: 2
Objects cured: 0
Objects deleted: 0
Objects renamed: 2
Objects moved: 0
Objects ignored: 0
Scan speed: 583 Kb/s
Scan time: 01:01:27
-----------------------------------------------------------------------------

=============================================================================
Total session statistics
=============================================================================
Objects scanned: 193673
Infected objects found: 0
Objects with modifications found: 0
Suspicious objects found: 0
Adware programs found: 0
Dialer programs found: 0
Joke programs found: 0
Riskware programs found: 0
Hacktool programs found: 2
Objects cured: 0
Objects deleted: 0
Objects renamed: 2
Objects moved: 0
Objects ignored: 0
Scan speed: 593 Kb/s
Scan time: 01:01:40
=============================================================================

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 18:36:06, on 09-07-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_07\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
C:\Programmer\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = \blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_07\bin\ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe irprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_07\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TPKMAPMN] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_07\bin\ssv.dll
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1152097622355
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: tpfnf2 - C:\WINDOWS\SYSTEM32\notifyf2.dll
O20 - Winlogon Notify: tphotkey - C:\WINDOWS\SYSTEM32\tphklock.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
O23 - Service: IBM KCU Service (TpKmpSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe

SmitFraudFix v2.68b

Scan done at 18:40:34,65, 09-07-2006
Run from C:\Documents and Settings\Morten\Dokumenter\Programmer\Anti-spyware tools\SmitfraudFix
OS: Microsoft Windows XP [version 5.1.2600] - Windows_NT
Fix ran in normal mode

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Before SmitFraudFix
!!!Attention, following keys are not inevitably infected!!!

SrchSTS.exe by S!Ri
Search SharedTaskScheduler's .dll

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Killing process

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Generic Renos Fix

GenericRenosFix by S!Ri

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Deleting infected files

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Deleting Temp Files

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Registry Cleaning

Registry Cleaning done.

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» After SmitFraudFix
!!!Attention, following keys are not inevitably infected!!!

SrchSTS.exe by S!Ri
Search SharedTaskScheduler's .dll

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» End

SUPERAntiSpyware Scan Log
Generated 07/09/2006 at 06:08 PM

Core Rules Database Version : 2847
Trace Rules Database Version: 1080

Memory threats detected  : 0
Registry threats detected : 0
File threats detected    : 0

Tak for hjælpen indtil videre.
Avatar billede zhristian Nybegynder
12. juli 2006 - 23:50 #6
BTW: De "hacktools" den finder er rent faktisk smitfraudfix. Så ingen problemer der.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. juli 2006 - 01:32 #7
Fix denne, så er der ryddet op:

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = \blank.htm

Efter et virus/spyware angreb, er det altid en god ide at rydde op i systemgendannelses filerne. Deaktiver systemgendannelse (http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle) - genstart din computer - aktiver systemgendannelse.

Hent ATF Cleaner her fra http://www.atribune.org/content/view/19/2/

Start ATF Cleaner. Sæt flueben i "Select all" (du kan undlade cookies, hvis du vil). Klik "Empty selected".

Link til sikring af din computer http://www.spywarefri.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. juli 2006 - 01:37 #8
Hov, jeg ser lige at jeg fik kopieret noget irrelevant ind ved en fejl, i mit indlæg 08/07-2006 16:56:30. Undskyld
Avatar billede zhristian Nybegynder
13. juli 2006 - 12:55 #9
OK det er gjort. Forevernembie har lagt svar, så mangler vi bare dig fromsej =)
Avatar billede fromsej Praktikant
13. juli 2006 - 13:35 #10
Det kommer her.*S*
Avatar billede nva Praktikant
13. juli 2006 - 13:40 #11
Jeg 'arbejdede' da vist lige så hårdt som fromsej haha ;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
13. juli 2006 - 14:54 #12
Ja.*S*
Men så lad alle point gå til Forevernewbie, han har lavet langt det meste, jeg har trods alt kun skrevet artiklen. ;-)
Avatar billede nva Praktikant
13. juli 2006 - 15:25 #13
Hehe forventer du at modtage point hver gang nogen henviser til en af dine artikler? Det ville have været pænere hvis du bare havde afslået at modtage point i dette spørgsmål ;-) For mit eget vedkommende må forevernewbie gerne få alle points.
Avatar billede zhristian Nybegynder
13. juli 2006 - 21:08 #14
Heh I får alle point. Færdigt arbejde og endnu en gang tak :)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. juli 2006 - 21:12 #15
Fair nok. Tak for point
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juli 2006 - 10:07 #16
jeg har trods alt kun skrevet artiklen. >> ;-) << Bemærk venligst den!!
Det var ironisk ment, selvfølgelig berettiger den artikel ikke til at få point i et spørgsmål, hvis jeg mente det, var den nok ikke gratis, eller?
Desuden skriver jeg klart og tydeligt i indlægget 13/07-2006 14:54:55 at Forevernewbie bør have alle point i dette spørgsmål.
Endelig, de der kender mig herinde ved at der er mange ting der interesserer mig mere end at få point på Eksperten, for det første er jeg ikke synderlig aktiv herinde mere, for det andet har jeg rigeligt, for det tredie kan man stadigvæk ikke købe øl for dem hos købmanden.
(Det sidste håber jeg bliver rettet i den nye udgave af Eksperten)

Dette er også skrevet med et blink i øjet. :-)
Avatar billede nva Praktikant
14. juli 2006 - 13:00 #17
Hvis du har set nogen af de spørgsmål, hvor jeg har deltaget, ved du at jeg normalt ikke skændes med nogen (og det vil jeg heller ikke denne gang) men jeg undrede mig bare over at du ville tage point for din deltagelse i dette spørgsmål.
Det var så det sidste jeg vil sige til det - så hvis du vil ha det sidste ord er det frit ;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juli 2006 - 14:42 #18
Nu regner jeg ikke det her for at skændes, vi er faktisk ikke engang uenige.*S*