Avatar billede zhristian Nybegynder
13. juli 2006 - 12:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder denne port? (bærbar)

Hej eksperter,

Jeg er lidt i tvivl om hvad denne port hedder? Der kan kobles et diskettedrev til den, men måske også et cdrom-drev?

http://christian-birch.dk/port.png

Mvh,
Christian
Avatar billede mcgoat Nybegynder
13. juli 2006 - 12:56 #1
Avatar billede draeber Nybegynder
13. juli 2006 - 13:07 #2
jeg kan ikke huske, hvad porten hedder, men som jeg husker den type port, så kan du både sætte cdrom-drev og diskettedrev til...
Det er ganske enkelt en udvidelsesport, som tidligere sad på nogle bærbare.
Jeg tror dog, at det bliver svært at finde et cdrom-drev der passer dertil, da jeg ikke har set den type port i flere år!
Avatar billede mcgoat Nybegynder
13. juli 2006 - 13:13 #3
Hvilken computer har du? så er det vel nemt lige at finde nogle oplysninger om den :)
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2006 - 13:31 #4
Har vist en port magen til i min bærbar. og hra faktisk undret mig lidt over hva det skulle bruges til!.. Men jeg købte den sidste sommer.. så man burde da ku finde et diskettedrev eller cd-rom drev der passer til?
Avatar billede zhristian Nybegynder
13. juli 2006 - 13:48 #5
mcgoat: Nej :(

draeber: Ja, ved du hvor jeg finder et cdrom-drev?

mcgoat: Det er en IBM Thinkpad 240x

Skibber91: Jeg har allerede et diskettedrev, som passer, men det er lidt svært at finde et cdrom drev når jeg ikke aner hvad porten hedder, heh.
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2006 - 14:35 #6
Jah okey. kan jeg så godt se:P
Avatar billede zhristian Nybegynder
13. juli 2006 - 15:41 #7
Jævnført http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?sitestyle=ibm&lndocid=MIGR-4KKNJD (punkt 8) var draebers svar rigtigt. Det er en udvidelsesport, som kun virker til diskettedrev.