Avatar billede kwudo Nybegynder
14. juli 2006 - 00:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Audio driver til Asus K8V SE deluxe

Hej.

Jeg har lige købt en computer i den blå avis, og har lige formateret den.
Jeg har nu fået installeret LAN driveren, men mangler "audio" driveren.
Har kigget på www.asus.de men kan intet finde der virker, kan i hjælpe mig.

Bundkortet hedder:

Asus K8V SE Deluxe.
Processer er AMD, 64 Athlon.

Har desværre ikke fået en cd med, med drivere :/

Kan i hjælpe med at finde den :) ?
Avatar billede knudgert Nybegynder
14. juli 2006 - 00:58 #1
Avatar billede kwudo Nybegynder
19. juli 2006 - 16:49 #3
Hej.
Har lige haft formateret min pc, og nu vil den ingen gang gå på nettet, spille lyd eller noget.
Skal have installeret en driver til mit bundkort.
Men kan bare ikke finde en der virker på www.asus.de
kan i hjælpe ?
Avatar billede knudgert Nybegynder
19. juli 2006 - 21:54 #4
Burde ikke være nødvendigt med noget til bundkortet som sådan, men naturligvis skal du ha' driver til LAN, audio osv., men du bør kunne finde det hele på http://support.asus.com.tw/download/download_item.aspx?model=K8V%20SE%20Deluxe&type=Drivers&SLanguage=en-us
Avatar billede knudgert Nybegynder
19. juli 2006 - 21:54 #5
Iøvrigt, tak for points.