Avatar billede peanut2000 Nybegynder
20. juli 2006 - 14:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke se film fra bærbar over fjernsynet

Hej

Har en bærbar tilsluttet en lcd-skærm, hvor jeg sagtens kan surfe rundt på nettet og lignende, men når jeg afspiller en film, vises filmen ikke på lcd-skærmen.

Nogen der kan hjælpe
Avatar billede peanut2000 Nybegynder
20. juli 2006 - 14:54 #1
ok har løst problemet inden under wmp under tools, option, performance og advanced

er der et punkt som hedder use video mixed rendere hvor den skal være sat til use high quality mode.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
20. juli 2006 - 15:12 #2
Jeg synes det er godt du skriver hvad du gjorde for at løse det.
Mange lukker bare opgaven