Avatar billede per_pj Nybegynder
24. juli 2006 - 17:28 Der er 3 kommentarer

Min bærbare hakker

Min bærbare computer er begyndt at hakke for et stykke tid siden... Bare jeg har Windows åben. For ikke så lang tid siden, har den haft problemer med at starte op, og kommet op med en del af de blå skærme, hvorefter den så er genstartet eller slukket.

Jeg tror umiddelbart det er harddisken, men det kan muligvis også være andre ting. Computeren er i hvert fald ikke gået død de sidste 2 dage.
Avatar billede therichman Nybegynder
24. juli 2006 - 18:30 #1
Det lyder ikke for godt, og jeg vil råde dig til at formaterer. Hvis det er harddisken det er galt med hjælper det dog ikke noget.
Avatar billede per_pj Nybegynder
24. juli 2006 - 20:04 #2
Det ser jeg også snart som eneste mulighed...
Kender du eller nogen andre, et program der kan teste harddisk for fejl... Kan ikke finde noget på Toshibas hjemmeside (min harddisk er af mærket Toshiba)
Avatar billede john.doe Nybegynder
25. juli 2006 - 08:50 #3
Hdd regenerator kan teste og forsøge at reparerer fejl på din hd Uden
at slette noget
http://www.topdownloads.net/software/view.php?id=8307