Avatar billede Madz Nybegynder
26. juli 2006 - 23:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bluetooth på Acer Travelmate 290

hej har selv geninstalleret bærbar'en uden brug af det recover fra acer men nu vil bluetooth ikke virke på den, den kan ikke finde bluetooth device ?!?! det er Xp pro SP2 har prøvet med det software der fuldte med bærbar'en 1.3.2.7Sp6 og har også prøvet at hente den nyeste jeg kunne finde 5.0.1.2800 men med begge siger den at den ikke kunne finde det, og jeg skulle kontrollere at det var sat til og tændt men man ikke ikke slukke det fysisk så det burde jo være sat til ?

Nogle der har en ide til hvordan jeg får det til at virke igen ? :)
Avatar billede dennisbj Nybegynder
30. august 2006 - 13:15 #1
Avatar billede Madz Nybegynder
13. april 2009 - 16:49 #2
lukket..