Avatar billede gwennafran Nybegynder
31. juli 2006 - 08:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lille insekt bag "skærmen" på min fladskærm.

Jeg har lige anskaffet mig en ny Samsung SyncMaster fladskærm. (sidste torsdag)

Nu kan jeg se, at der er kommet et af de små sorte insekter (ca en mm langt) ind bag selve min "skærm", så jeg ikke kan fjerne den udefra, men kan se den som en lille sort plet på min skærm.
Er der nogen som helst måde hvorpå man kan fjerne den slags skadedyr fra sin nye hardware? :(
Avatar billede peet49 Nybegynder
31. juli 2006 - 08:31 #1
Nej - lad den være, måske finder den selv vej ud igen.
Avatar billede gwennafran Nybegynder
31. juli 2006 - 08:55 #2
Måske. Hvis den stadig lever derinde bagved. jeg troede at det var udvendig snavs og gned på skærmen over den...
Avatar billede gwennafran Nybegynder
31. juli 2006 - 09:08 #3
Nej vent. den har rent faktisk lige flyttet sig. jeg krydser fingre.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. juli 2006 - 09:10 #4
Lad den tørre ind. Og giv så, når den er godt tør, skærmen et let dask, så falder de oftest ud.
Avatar billede mclemens Nybegynder
31. juli 2006 - 09:28 #5
Hvis den flytter på sig så prøv at gå ind i paint lav et billede på str. med din stkærm opløsning - tegn så en tyk fed streg fra hvor dyret er og ud til kanten vælg så vis - bitmap ... (sådan så stregen går fra dyret og nedaf til kanten - ved ikke om den vil følge stregen ... men det er da et forsøg værd... (ved heller ikke om det er et af de dyr der bedre kan lide gul istedet for sort - men prøv det evt.) <- Ok, indrømmet tror selv det er lidt langt ude (hatr aldrig selv oplevet det)...
Avatar billede follmann Novice
31. juli 2006 - 19:29 #6
HÅbet da at løsningen med at de tørrer ud og falder ned virker. Jeg er nemlig også ramt af en vandrene pixel *G* (tordenflue).