Avatar billede nirlev Nybegynder
13. maj 2001 - 17:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gem video stream

Hej er der nogle der ved hvordan man gemmer en video stream, jeg ved man kan få et program til det men jeg ved ikke hvad det hedder.
Avatar billede nirlev Nybegynder
13. maj 2001 - 17:08 #1
Det skal være en rm eller ram fil!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. maj 2001 - 17:36 #2
Hvis du skal lave en rm fil, så kan du købe RealPlayer her:

http://www.realplayer.com/

/per
Avatar billede hr._larsen Nybegynder
13. maj 2001 - 22:47 #3
jeg ved at der er et program der hedder Streambox vcr. Jeg har engang selv haft, men kom til at slette det.
Du kan optage fra realplayer, men ikke direkte streaming, sådan noget som B.B. (som dog ikke køre mege). Ellers er det et godt priogram, der er let at bruge.

mhv.
jakob
Avatar billede makse Nybegynder
13. maj 2001 - 22:53 #4