Avatar billede wismann Nybegynder
01. august 2006 - 18:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

GPS antenne til Qtek 9100

Nu har jeg surfet rundt og jeg kan bare ikke finde en gps antenne til en qtek 9100.. den der finde den billigste og kan garantere at den passer til qtek 9100.

score 60 points

Mvh Wismann
Avatar billede mtj111 Novice
03. august 2006 - 09:01 #1
På dette link er der en komplet pakke til Qtek 9100: http://tele-online.dk/static/000250/000001/014464.asp (pakken er magentil pakken på tomtom.com)

Tomtom-antennen - der er i pakken - kan også købes i løssalg på tomtom.com, men den er "Out of stock", så den kan nok kun købes i pakken.

Det var hvad jeg kunne støve op...

Michael
Avatar billede bhp12 Nybegynder
21. august 2006 - 19:51 #2
Tror ikke du skal være bange for at en BT-gps antenne ikke skulle passe. Har prøvet 3 forskellige fabrikater uden nogle problemer, hvis du finder en seriøs forhandler kan du jo betinge dig en test af at paringen virker. Det billigste jeg umiddelbart kan finde er 699,- men det kan måske gøres billigere hvis man søger.
Avatar billede cult Nybegynder
25. august 2006 - 21:35 #3
Jeg bruger selv denne sammen med TomTom 5 på en Qtek 9100, virker perfekt:
http://cgi.ebay.co.uk/TOMTM-BLUETOOTH-GPS-BT77-30-hours-UK-BEST-HELP-GIVEN_W0QQitemZ260024852040QQihZ016QQcategoryZ4668QQrdZ1QQcmdZViewItem

Den koster oven i købet kun ca 430 kr. med fragt fra England, du skal dog huske også at købe en omformer fra engelske til danske stik, hvis du vil lade den andre steder end i bilen (Der medfølger også 12V lader)...
Avatar billede LNG.DK Novice
23. september 2006 - 10:33 #4
Kig på www.pdashoppen.dk under GPS-modtagere, alle BT-GPS moduler passe til din pda, da Bluetooth er en standard.