Avatar billede intell Nybegynder
17. november 1999 - 17:28 Der er 5 kommentarer

Outlook Express sender samme mail 6-8 gange

Jeg har en Outlook Express 5. Flere af modtagerne af mine mails klager over, at de modtager den samme mail fra mig 5 - 15 gange. Det er meget uheldigt - det giver lille troværdighed.
Avatar billede getalife Nybegynder
17. november 1999 - 19:09 #1
Det kan være at dine udbakke filer er defekte..
Luk OE
Søg på de filer der hedder udbakke.mbx og udbakke.idx .... slet disse 2 og prøv lykken igen :o)

Getalife
Avatar billede getalife Nybegynder
17. november 1999 - 19:15 #2
Det kan også være dine "regler" der er sat tåbeligt op.. Prøv evt. at checke disse.. Funktioner/Inbox assistent.
Avatar billede intell Nybegynder
18. november 1999 - 12:23 #3
Jeg har slettet de to filer du har peget på. Og der er ingen problemer når OE er det eneste åbne program. Men når jeg åbner 3-5 andre programmer har jeg stadig problemet.

Jeg kan desværre ikke finde inbox assistenten kan du beskrive nærmere?

Avatar billede getalife Nybegynder
18. november 1999 - 13:27 #4
hvad er det for nogle programmer ??
har du prøvet at geninstallere OE ??
Nu ved jeg ikke om du bruger den engelske version... men der trykker du på Tools i toppen og vælger Message rules og mail.
Men hvis du ikke har rodet med den før..så er der nok ikke nogen problemer der...
Avatar billede kirkeby Nybegynder
25. november 1999 - 00:44 #5
Hvis du bruger egen mail server, kan det også nemt skyldes det er på den fejlen ligger....
sjældne tilfælde kan det også være udbyderens mail server der er noget i vejen med..
jeg har nemlig selv haft lignende problem med min mail server....
mvh Jesper Kirkeby