Avatar billede Mads Praktikant
02. august 2006 - 20:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

XP Start Problem

Hey

Jeg har et problem med min anden pc i hjemmet og det er, at når den starter op, så siger den at man skal klikke på brugernavnet for at fortsætte, men det lille billede man gerne skulle trykke på for at komme videre, det er der ikke.

Er der nogen der kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2006 - 21:34 #1
tryk på
ctrl+alt+delete
2 gange samtidig - log på med bruger navn og evt adgangs kode
men hvorfor  - prøv - under bruger i kontrol panel at ændre billedet når du er inde
Avatar billede Mads Praktikant
02. august 2006 - 21:55 #2
har prøvet det med ctrl+alt+delete og det med billedet er ligemeget. Det er standarden med skakbrikkerne
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. august 2006 - 07:00 #3
Dette kan også være en mulighed, så undgår du helt det med adgangskode: http://www.svein.dk/WindowsXP/Tips/automatisk_logon_i_Windows_XP.asp
Avatar billede Mads Praktikant
03. august 2006 - 09:51 #4
magictouch det er ikke det der er problemet. Prøver at beskrive problemet bedre.
Altså: Når man går i standby, og starter igen, så kommer der et blåt billede, hvor der står klik på brugernavnet for at komme videre og nede i venstre hjørne står der luk computeren. Men brugernavnet som gerne skulle være plus et billede, i dette tilfælde  er det standard billedet af nogle skakbrikker. Det billede og brugernavn er pist væk. Jeg kan ikke åbne kør, da den ikke åbner vejen videre til skrivebordet. Hvad gør jeg??
03. august 2006 - 09:56 #5
... ka' du 'pille' i brugerkonti i 'fejlsikker' tilstand ? Hvis du kommer så langt ?
Avatar billede Mads Praktikant
03. august 2006 - 13:44 #6
jeg kan ikke komme i fejlsikker tilstand, da jeg ikke kan trykke på mit brugernavn, for at komme videre.
Avatar billede gratis Nybegynder
03. august 2006 - 15:17 #7
måske ku dette være en mulighed: "Sådan startes værktøjet Systemgendannelse fra en kommandoprompt i Windows XP" http://support.microsoft.com/kb/304449/da
Avatar billede Mads Praktikant
29. oktober 2006 - 10:53 #8
der var fejl i systemet.