Avatar billede erikg Nybegynder
14. maj 2001 - 13:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HTMLSource-vinduet er forsvundet

Tidligere kunne jeg få HTML-source-vinduet frem enten ved at trykke på <F10> eller ved at trykke på \"<>\" ikonet på en af værktøjslinierne.

Men AK! Nu er det som vinduet åbner \"uden for skærmen\". Jeg kan lige netop se \"de stiplede linier\" forsvinde ned i det højre hjørne af skærmen.
Avatar billede htx98i17 Professor
14. maj 2001 - 13:20 #1
sæt din skærmopløsning højere op, og ryk HTML-vinduet ind på midten, og sæt derefter din skærmopløsning ned igen...
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
14. maj 2001 - 13:21 #2
I \"window\" sørg for at \"code inspector\" er markeret, klik derefter på \"arrange panels\" ligeledes i \"window\"

/pelkjaer
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
14. maj 2001 - 13:23 #3
http://www.superkoi.dk/sitemap.htm - for at være helt præcis

/pelkjaer
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
14. maj 2001 - 13:23 #4
ups...forkert sp. *G*
Avatar billede erikg Nybegynder
14. maj 2001 - 13:25 #5
Det var fandens!! Det virkede :-)

Hvor er det skønt når et simpelt lille trick virker.

Tak.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
14. maj 2001 - 13:29 #6
Det andet virker også :o)