Avatar billede opelzafira Nybegynder
11. august 2006 - 21:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at lægge software ind i Mio 168

Ved opdatering af min Mio 168 gik det galt, nu kan den ikke tænde. Så opgaven er at finde en som kan hjælpe mig med at lægge WinCE ind i flash'en - og det kan ikke foregå via SD kortet, for maskinen vil slet ikke starte op.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. august 2006 - 21:42 #1
Har du prøvet med reset? Soft og hard?
Søg på ("find på side"-søgning) "reset" på denne side: http://www.brighthand.com/default.asp?newsID=1973
Avatar billede opelzafira Nybegynder
11. august 2006 - 21:54 #2
Tak for din hurtige kommentar - men både soft og hard er forsøgt, så jeg tror vi skal ind i flash'en på en anden måde.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. august 2006 - 22:00 #3
Hvis der stadig er garanti på maskinen, send den ind til reparation.

I værste fald skal du betale for reparationen.. normalt kan man få et prisoverslag/tilbud, hvis man selv skal betale.
Husk på at prisoverslaget/tilbudet kan koste nogle hundrede kroner.

Hvis der ikke er garanti længere, kan du vente og se om der kommer andre forslag.
Avatar billede opelzafira Nybegynder
11. august 2006 - 22:07 #4
OK - jeg venter, for den er lige over 2 år...
Men hvis den skal til rep. - hvem er så ekspert i netop Mio 168 ?
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. august 2006 - 22:08 #5
Er det denne guide du har fulgt:
http://www.abuzant.com/od/2006-05/mio-168-firmware-update-tutorial.html  ?
Hvis, hvilken rom og hvor langt nåede du?
Avatar billede opelzafira Nybegynder
12. august 2006 - 12:34 #6
Tja, jeg fik noget software ( som åbenbart ikke var OK ) lagt ind på SD kortet. Derefter startede jeg op med joystikket nede, og valgte "1: WinCE Image (SD/MMC". Så opdaterede den normalt, og sluttede med 100% i flash'en. Siden har den ikke kunnet starte op. Så jeg er ret sikkker på, at der "blot" skal den rigtige software ind i flash'en - men hvordan, når det ikke kan foregå via SD kortet - kan man tvinge sig ind via USB, når der kun er "sort skærm", eller... ?
Avatar billede LNG.DK Novice
23. september 2006 - 10:13 #7
Husk at garantien typisk IKKE dækker hvis du selv har forsøgt rom/flash opdatering.

MIO Technologies
Tlf: 8233 3109 (Spørg efter dansk supporter)
Web: www.mio-tech.be/support
Avatar billede opelzafira Nybegynder
21. august 2010 - 18:22 #8
168 opgivet