Avatar billede tgjensen Nybegynder
13. august 2006 - 22:05 Der er 6 kommentarer

genstarte spontant

hejsa min bærbare genstarter spontant, der kan gå 1 min og nogle gange op til 20 min for den genstarter!

nogle gange for jeg denne fejlmeddelse

windows blev genoprettet efter en alvorlig fejl!
også kan man få tekniske detaljer om fejel før man kan sende fejlem n til microsoft!!

de tekniske detaljer er...noget man programere i ved jeg men andet kan jeg ikke lige finde ud af!!

undskyld vis den er postet det forkerte sted!

C:\DOCUME~1\Thomas\LOKALE~1\Temp\WERc413.dir00\Mini081306-17.dmp
C:\DOCUME~1\Thomas\LOKALE~1\Temp\WERc413.dir00\sysdata.xml

er det hardware eller software??? og hvad er det???

.xml
Avatar billede jacla Nybegynder
13. august 2006 - 22:17 #1
Prøv dette

Hvis xp genstarter hele tiden.

Denne computer => egenskaber => avanceret => start og genoprettelseindstillinger, her kan du slå genstart ved systemfejl fra. (Fjern nederste flueben)

XP laver så en fejlmeddelelse i stedet, som du kan læse.

se også debattet

vh
Jan
Avatar billede jacla Nybegynder
13. august 2006 - 22:21 #2
Eller se denne debat: http://www.eksperten.dk/spm/723858

vh

Jan
Avatar billede tgjensen Nybegynder
13. august 2006 - 22:43 #3
har læst debatten! det er en bærbar der er ca 1 år gammelt lige begyndt på problemet idag og der er ikke blevet instaleret noget i den sidste måned!! så problemet er helt nyt ingen ændringer eller noget.....

fejlmeddelsen er

C:\DOCUME~1\Thomas\LOKALE~1\Temp\WERc413.dir00\Mini081306-17.dmp
C:\DOCUME~1\Thomas\LOKALE~1\Temp\WERc413.dir00\sysdata.xml

at der er en alvorlig fejl der men hvad gør disse filer? og hvad fortæller de om?
Avatar billede jacla Nybegynder
13. august 2006 - 23:08 #4
Nej

Men har prøvet at slette din temp filer?

Du kan også prøve at taste F8 under opstarten og vælge "sidst kendt virkende konfiguration"

vh

Jan
Avatar billede tgjensen Nybegynder
13. august 2006 - 23:10 #5
bare under internet indstillinger????? temp filerne du snakker om???

prøver lige  f8 tingen111

har du msn forresten virker til du ved hvordan vi for løst det her
Avatar billede jacla Nybegynder
13. august 2006 - 23:28 #6
Alle temp filer der ligger i C:\DOCUME~1\Thomas\LOKALE~1\Temp\WERc413.dir00\sysdata.xml

og

C:\DOCUME~1\Thomas\LOKALE~1\Temp\WERc413.dir00\Mini081306-17.dmp

Bagefter slukker du din PC og starter den igen, mens du taster F8 jævnligt. Pc stopper med et dos vindue, hvor du kan vælge forskellige ting, som fejlsikret tilstand.

Du skal vælge en der hedder noget med "Sidst kendt virkende konfiguration"

Se om det hjælper ellers prøve det jeg skrev først så vil du få en konkret fejlmeddelelse som vi kan finde et svar på.