Avatar billede zchou Nybegynder
17. august 2006 - 20:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få kontakt til Routers IP-adresse

Hej,

jeg har lige fået Stofanet i min lejlighed. Vil gerne oprette forbindelse til internettet via mit trådløse modem (Linksys WRT54G). Det vil dog ikke helt som jeg.

Det er som om der ikke er forbindelse til routeren. Jeg kan ikke oprette forbindelse til routerens IP-adresse (192.168.1.1). Browseren går bare i timeout. Jeg har dog haft forbindelse til at starte med, så jeg har kunne lave password til routeren om.

Internettet virker fint når jeg tilslutter computeren direkte til Stofanet modemet. Derudover skal jeg sige at jeg ikke har problemer med at få kontakt til andre netværk.

Håber i kan hjælpe mig videre.
Avatar billede zchou Nybegynder
17. august 2006 - 20:42 #1
Mangler lige at tilføje at jeg har genstartet og resettet routeren flere gange. Routeren er også blevet brugt andre steder uden problemer.
Avatar billede zchou Nybegynder
17. august 2006 - 21:43 #2
Endnu en tilføjelse. Har nu fundet ud af, at det er når jeg krypterer netværket at det går galt. Både via WPA og WEP
Avatar billede zchou Nybegynder
18. august 2006 - 18:00 #3
Jeg har nu fundet ud af, hvad problemet skyldes. Lukker her og opretter nyt i rigtig kategori.
Avatar billede mejeristen Praktikant
28. september 2006 - 22:32 #4
Hej Zchou

Jeg kunne elles godt tænke mig at vide hvad problemet var, da jeg døjer med nøjagtig det samme;-)

Hilsen Claus