Avatar billede valiant08 Nybegynder
30. august 2006 - 20:46 Der er 6 kommentarer

PDA med den største skærm??

Jeg søger den PDA på markedet der har den abselut største skærm.. Den største... Prisen er underordnet...
Avatar billede annikadk Nybegynder
30. august 2006 - 20:57 #1
Det er 4" - HP hx4700 - og mener den anden er en dell eller acer.
Vær dog obs på de problemer de enkelte modeller kan have i forhold til hvad du ellers vil bruge den til (hx4700 er ikke længere let at få fat i så vidt jeg så forleden)
Avatar billede valiant08 Nybegynder
30. august 2006 - 21:10 #2
Det skal selvfølgelig være en der er tilgængelig... Jeg kan ikke finde den inde på deres site...
Avatar billede annikadk Nybegynder
30. august 2006 - 22:26 #3
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=96869 <- HP hx4700, men om de kan få den er et spr. da de skulle være stoppet produktionen som sagt (ved ikke om det SKAL være i dk?)

Kan ikke huske hvad de(n) andre 4" hedder - men tjek gerne på pocketfreak(dk), der har det været nævnt flere gange med de store skærme.
Avatar billede annikadk Nybegynder
30. august 2006 - 22:26 #4
(sorry, har desværre ikke lige tid pt)
Avatar billede LNG.DK Novice
23. september 2006 - 09:33 #5
Eller en Fujitsu-Siemens Pocket Loox med 3.6" VGA display. (ingen problemer med skærmstørrelse i navi osv.)
Avatar billede coderdk Praktikant
16. oktober 2006 - 15:25 #6
Hvorfor PDA? Hvorfor ikke en OQO: http://www.oqo.com/ :-D