Avatar billede ameq Nybegynder
31. august 2006 - 19:28 Der er 4 kommentarer

Srollbar i div tag

Hej
Jeg leder efter et script hvor der er en ventre og højre pil som styrre en scroll bar i et div tag

I det her div tag er der flere billeder end bredden i div taget, så visse billeder ikke bliver vist når jeg så kører musen over højre pil så bliver de bliver som er skjult vis ind til det sidst billede kommer fra, når jeg så kører mussen over venstre pil kører billederenede så tilbage.

Det behøver eller ikke være billeder, det kan også være div tags inden i div taget
Avatar billede lassemelbye Nybegynder
31. august 2006 - 22:02 #1
Prøv a skriv: overflow:scroll; i den CSS til div boxen?
Avatar billede ameq Nybegynder
01. september 2006 - 08:37 #2
jeps, så får jeg en srollbar frem, men jeg ønsker noget javascript som kan styre denne srollbar
Avatar billede lassemelbye Nybegynder
01. september 2006 - 18:03 #3
uhh. Det kan ikke hjælpe dig med :-D
Avatar billede ameq Nybegynder
02. september 2006 - 21:27 #4
okey men tak :D