Avatar billede rips Nybegynder
01. september 2006 - 22:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASUS bundkort A8N-E

Harj..

Jeg er ved at sammensætte en comp herhjemme.. Den er nu sammensat helt, men kan ikke tænde den!?

Der er strøm på bundkortet, når jeg tilkobler computeren strøm, men jeg kan ikke få lov at tænde computeren, så den kommer io at køre. Det er den lille grønne lampe der lyser på bundkortet!

Skal der en speciel strømforsyning til, før computeren vil tænde eller har jeg gjort noget forkert??
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
02. september 2006 - 00:16 #1
Det lyder som om du ikke har sat din Powerswitch til bundkortet ellers sidder den forkert.
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. september 2006 - 08:31 #2
kunne også meget vel være bundkortet der har stel forbindelse til kabinettet via en af skruerne...

se her http://www.eksperten.dk/spm/706237
Avatar billede g-lock Nybegynder
02. september 2006 - 18:37 #3
hey har samme bundtkort har du husket det lille stik(p4) ved din CPU og om du køre med 24 pins eller 20 pins på P1 giver ingen forskæl