Avatar billede nielsen73 Nybegynder
06. september 2006 - 10:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Variabel-med-fra-frame-problem.

Hey!

Roder lidt med et site bygget op i frames. (Nej, jeg vil helst undgå tabeller hvis jeg kan - kan godt lide at det kun er det nødvendige der genloader).
I menusiden - alle sider er .php - henter jeg menuen i min db, alle menupunkterne har en variabel med sig, men jeg kan ikke få variablen med over i min modtagerframe! Burde det ikke være ret simpelt?

Alternativ skulle jeg kunne bruge noget session-værk, men det andet er da meget simplere...

Link: echo '<a href="side.php?vis='.$db->f(id).'" class="aktiv" target="main">'.$db->f(tekst).'</a>';
Avatar billede nielsen73 Nybegynder
06. september 2006 - 10:10 #1
Skulle selvfølgelig være:
Link: echo '<a href="side.php?vis='.$db->f(id).'" class="aktiv" target="main">'.$db->f(tekst).'</a>';
Avatar billede aeroone Nybegynder
06. september 2006 - 16:43 #2
lyder mystisk, det er sådan mit CMS system er bygget..
Når du siger frames, men du så rigtige frames, eller en iframe, det jeg bruger er en iframe, og det er ikke noget problem.
Avatar billede nielsen73 Nybegynder
12. marts 2010 - 11:38 #3
luk