Avatar billede -gecko- Nybegynder
14. september 2006 - 12:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg købe PC-V880A Silver ATX med kort leveringstid?

Hej alle HTPC fans

Jeg skal til at udskifte min HTPC's kabinet og har set mig blind på PC-V880A Silver ATX fra Lian Li. Multimedia Eksperten forhandler kabinettet, men påstår at de får det på lager om tre uger. Min erfaring siger at jeg nok kan komme til at vente længere.

Er der nogle som kender en dansk butik som forhandler kabinettet til nogenlunde samme pris (omkring 1200 kr.) og som kan leverer det inden for ca. 1 uge? Eller måske en udenlandsk som du/I har gode erfaringer med?

Jeg vil ikke til at shippe det fra USA eller lignende da det bare ender i høj moms og 4 ugers ventetid.
Avatar billede frankeeh Nybegynder
14. september 2006 - 13:19 #1
http://www.pcworld.dk/pristjek/produkt/H002484 - godt nok ikk på lager, men ring og hør nærmere til dem...

Ellers kan jeg ikke finde nogen andre steder.. desværre
Avatar billede frankeeh Nybegynder
14. september 2006 - 13:19 #2
ttp://www.pcworld.dk/pristjek/produkt/H002484 - godt nok ikk på lager, men ring og hør nærmere til dem...

Ellers kan jeg ikke finde nogen andre steder.. desværre
Avatar billede -gecko- Nybegynder
14. september 2006 - 13:28 #3
Desværre.... pcworld holder bare styr på priserne ligesom edbpriser.dk. Så hvis du kigger ned ad siden er det også Multimedia Eksperten der er repræsenteret der :( - og dem har jeg allerede bestilt ved (røv-lang leverings tid).

Tja, det er jo sådan at man gerne vil have det andre ikke sidder med, og jeg kan se at det er lykkedes mig at finde en vare her der ikke er særlig udbredt i Danmark.
- det forstår jeg ellers ikke. Lian Li's produkter oser af kvalitet og til den pris skulle folk stå i kø.

Jeg giver lige andre en chance for at bidrage (hvis de ved noget) ellers får du pointene en af dagene.