Avatar billede dillermand Nybegynder
18. september 2006 - 12:42 Der er 6 kommentarer

Hvilken Font

Hej er der nogen der kender denne font som er brugt i denne brochure!

http://www.marathon-ebike.com/picture/marathon_brochure.pdf

mvh

D.
Avatar billede falster Ekspert
18. september 2006 - 16:43 #1
Jeg tror, at det er Gulim.

Download den koreanske sprogpakke fra Microsoft. Filen hedder ie_ko.exe. Men det er ikke nødvendigt at installere den koreanske understøttelse.

Med f.eks. Winzip kan du åbne ie_ko.exe og nøjes med at udtrække ttf-filen - GulimChe.TTF.
Avatar billede doggy82 Praktikant
18. september 2006 - 18:41 #2
Åben i Adobe Reader.
Tryk Ctrl+d
Vælg punktet "Fonts"

Voilá! Der kan du se de skrifter der er embed :)
Avatar billede dillermand Nybegynder
18. september 2006 - 21:07 #3
Takker det er gulim, hvordan får jeg den så til at virke i Illustrator?
Avatar billede falster Ekspert
19. september 2006 - 11:42 #4
Jeg kender intet til Illustrator. Men hvis du (i Windows) placerer filen GulimChe.TTF i mappen C:\Windows et eller andet\Fonts, kan den så ikke benyttes i I.?
Avatar billede dillermand Nybegynder
20. september 2006 - 14:40 #5
Nej, det er sgu underligt. Jeg har fonten gulim i både Photoshop og word, men den er ikke i Illustrator, er der nogen der ved hvorfor og hvordan den kan installeres?
Avatar billede falster Ekspert
20. september 2006 - 14:54 #6
Det "nærmeste" jeg har på Illustator er Acrobat. Og der er den OK. Men held og lykke.