Avatar billede motz2405 Nybegynder
21. september 2006 - 14:17 Der er 3 kommentarer

Råd om etablering af W-LAN mellem tre huse

Jeg søger nogle råd til etablering af et trådløst netværk mellem tre  huse. Jeg har en Trådløs router, som kan give nogenlunde signal mellem de tre huse, men ikke i deres respektive kældre.

Derfor søger jeg en løsning, der dels kan give signal alle steder i de tre huse. Det skal kunne gøres uden kabelføring mellem de tre huse, hvis der skulle sættes flere accesspoints op. Og er det muligt at have accesspoints, der forbinder til min trådløse router uden kabelføring.

Jeg vil godt uddybe mere, hvis der er behov for det. Det skal selvfølgelig være den billigste løsning.
Avatar billede snakeeye Nybegynder
21. september 2006 - 14:34 #1
kabler ftw :D

Ej, det du kan gøre er at smide en repeater op i hver hus, derved får du stærkere signal i det hus hvor du har den repeater
Avatar billede motz2405 Nybegynder
21. september 2006 - 14:51 #2
Okay det vil sige mit hus der ligger i midten og der hvor internettet er koblet op sidder der den trådløse router. Og i de to andre huse sidder der en repeater??
Avatar billede kenp Novice
24. september 2006 - 10:51 #3
ja det er det han mener ;)