Avatar billede m-pellow Nybegynder
23. september 2006 - 16:06 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

bin+ cue fil på til dvd?

Hej
Hvordan brænder man en bin+cue fil til en dvd? Hvilket program skal man bruge?
På forhånd tak :-)
Avatar billede nva Praktikant
23. september 2006 - 16:18 #1
Du kan bruge Nero - såvidt jeg husker pejer du bare på den lille af de 2 filer - kan ikke huske hvilken af de 2 det er.
Avatar billede nva Praktikant
23. september 2006 - 16:20 #2
Avatar billede m-pellow Nybegynder
23. september 2006 - 16:41 #3
jeg har ikke nero. alle de spørgsmål jeg har kunnet finde herind har drejet sig om at brænde på en cd. er det muligt at brænde på en dvd? Jeg har et brændeprogram der hedder sonic.
Avatar billede nva Praktikant
23. september 2006 - 16:45 #4
Du kan jo prøve at brænde cue filen på en dvd-RW og se om sonic kan klare det. Eller bruge CdrWin som der henvises til i det link jeg lagde - der står den er gratis.
Avatar billede nva Praktikant
23. september 2006 - 16:47 #5
Men der er masser af spørgsmål og svar her på eksperten vedrørende cue og bin filer - så med lidt ihærdighed finder du hurtigt en løsning ;-)
Avatar billede kennyb85 Nybegynder
23. september 2006 - 17:09 #6
Hent Daemon tool og Mount .bin eller .cue filen der i.. så får du et virtuelt DVD drev i denne computer. Kopier derefter fra det drev
Avatar billede m-pellow Nybegynder
23. september 2006 - 17:15 #7
problemet er at jeg ved ikke hvordan man gør? lige udmiddelbart tror jeg ikke sonic kan. har downloadet cdrwin men kan ikke gennemskue hvordan man gør. og det spørgsmål du henviser til er et af de mest forvirrende svar/spm der er? og jeg har siddet og kigget spørgsmålene igennem men kan ikke finde et der kan afhjælpe mit problem (hvis jeg endelig finder et er det forældet) og det er derfor jeg skriver nu for at få hjælp.
Avatar billede m-pellow Nybegynder
23. september 2006 - 17:21 #8
har daemon tool og mount filen. og hvordan finder jeg den så?
Avatar billede nva Praktikant
23. september 2006 - 17:50 #9
Hvis jeg husker rigtigt så brænder man som ISO men vælger kun cue-filen. Men har kun gjort det 1 gang i mit liv for flere år siden og brugte Nero, så du må ikke hænge mig op på det ;-) Men brug en RW-skive til dine forsøg, så du ikke spilder en masse skiver.
Avatar billede nva Praktikant
23. september 2006 - 17:53 #10
Avatar billede nva Praktikant
23. september 2006 - 18:08 #11
Der er ingen forskel om du brænder på cd eller dvd - bare vælg mediet inden du vælger hvilke filer du vil brænde.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. september 2006 - 18:17 #12
Avatar billede blackie Nybegynder
25. september 2006 - 14:26 #13
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. september 2006 - 14:36 #14
håber det lykkes..O)