Avatar billede snakeeye Nybegynder
26. september 2006 - 13:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Session.Timeout

Hej,

Er det muligt at resette Session.Timeout sådan jeg ikke får en timeout.

Dvs. hvis
  Session.Timeout = 5
og jeg har en funktion som kører i 4 min, kan jeg så resette timeren sådan at brugeren stadig har en timeout på 5 min fra funktionen er færdig med at køre?
Avatar billede 2c Nybegynder
26. september 2006 - 13:44 #1
Du kan resette den ved at sætte den igen.

Måske sådan her: Session["X"] = Session["X"]

Så holder den 5 min igen, eller hvorlang tid du nu har din timeout til.
Avatar billede snakeeye Nybegynder
26. september 2006 - 13:56 #2
ser desværre ikke ud til at virke
Avatar billede 2c Nybegynder
26. september 2006 - 14:14 #3
Ok. Men hvis du sætter din session igen, mener jeg at det vil virke.
fx.:
int x = (int)Session["X"] ;
Session["X"] = x;

Jeg sidder dog ikke lige ved en editor, så er ikke helt sikker.
Avatar billede snakeeye Nybegynder
29. september 2007 - 19:24 #4
Lukker