Avatar billede perhoyer Nybegynder
03. oktober 2006 - 23:18 Der er 4 kommentarer

FileUpload igen og igen og igen

Hej

Kan jeg stoppe en asp:upload kontrol i at uploade filen igen når siden refreshes? Autopostback hører tilsyneladende ikke hjemme i en asp:fileupload :-(

Grethe
Avatar billede torotune Nybegynder
03. oktober 2006 - 23:45 #1
En nem måde er måske at redirecte brugeren til samme side umiddelbart efter at uploadet er sket?
Avatar billede perhoyer Nybegynder
03. oktober 2006 - 23:50 #2
Well det er sådan det funker - <form runat="server"> sender jo netop brugeren til samme side som man er på.
Avatar billede perhoyer Nybegynder
03. oktober 2006 - 23:55 #3
Til info vil jeg gerne have en visning af uploadede files på samme side som asp:upload kontrollen befinder sig. men når jeg har uploadet et billede og refresher uploades billedet igen - og igen og igen .. hvordan storpper jeg det
Kunne selvfølgelig teste på tilstedeværelsen af filen og stoppe den der - det er bare uholdbart - kuunne jo tænkes at man ville overskrive filen ved lejlighed
Avatar billede torotune Nybegynder
04. oktober 2006 - 00:11 #4
Det er noget ned at browseren poster siden tilbage ved at udføre den sidste handling brugeren foretog for at komme til siden. I dit tilfælde foretog du sidste round trip ved at trykke på Upload-knappen - (uheldigvist) indebærer det også upload-funktionen.

Virker det ikke hvis du laver en response.redirect("SammeSide.aspx") i slutningen af din upload-metode?