Avatar billede rockman Nybegynder
18. maj 2001 - 13:13 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Procul Harrum

Jeg har prøvet at søge på Procul Harrum på yahoo, men det gav ikke ret godt. DEt jeg leder efter er:

Tekster, Tabs (til guitar), billeder og historie. Altså de ting som enhver fanside indeholder.

Dog er tabs ikke standard på den, men det ville være rart. Altså deres tekster med becifringer...

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. maj 2001 - 13:15 #1
der er kun et \"r\" i harum
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. maj 2001 - 13:17 #2
Avatar billede makse Nybegynder
18. maj 2001 - 13:17 #3
Avatar billede rockman Nybegynder
18. maj 2001 - 13:18 #4
-> jakoba - ups, og jeg kalder mig fan!! - det er nok derfor det ikke virker så godt for mig!
Avatar billede handmade Nybegynder
18. maj 2001 - 13:18 #5
Søg på fx altavista efter (stavning!) procol harum
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. maj 2001 - 13:20 #6
men jeg kan jo så ikke spille musik :-))
Avatar billede rockman Nybegynder
18. maj 2001 - 13:24 #7
Det kan jeg! :-) og jeg spiller orgel - derfra min interesse for procol harum. Jeg går også op i doors, men det er lettere at stave til! :-)
Avatar billede rockman Nybegynder
18. maj 2001 - 13:33 #8
jeg takker mange gange...

Er der nogen som kan finde de omtalte tabs? - jeg kan også selv lige kigge nu jeg har fundet fejlen i min tidligere søgning...
Avatar billede handmade Nybegynder
18. maj 2001 - 13:35 #9
De spiller i Amager BIO næste uge:http://www.procolharum.com/2001/denmark_index.htm
Avatar billede matus Nybegynder
18. maj 2001 - 13:53 #10
Procol Harum fans (?) ;-)
Tja, smagen er som bagen - delt! som de siger \'hinsidan\' :-))
Ikke desto mindre må det være det perfekte sted for mit spørgsmål.
Jeg har aldrig kunne se mig selv som ligefrem <i>fan</i> af Procol Harum, men jeg har engang hørt en båndoptagelse, som jeg blev ret betaget af, af hvad jeg forstod var en skive. Ham der havde båndet hævdede at den skulle hedde \"Pop \'28\" (..lyder stadig underligt i mine ører). Jeg kan kun huske en enkelt titel (det er 26 år siden ;-): \"I sat and played my gibson\".

Får det nogen klokke til at ringe? Jeg har ikke kunnet finde den i nogen pladeforretning.
Avatar billede handmade Nybegynder
18. maj 2001 - 13:57 #11
Næh, har ikke hørt dem i en del år, men var egentlig ret begejstret for dem. Her kan du søge på deres texter

http://www.procolharum.com/Procoltxt.htm
Avatar billede rockman Nybegynder
22. juli 2001 - 22:00 #12
Jeg er meget fan af dem og har været det længe. Har i lagt mærke til hvor dyre deres CD\'ere er endnu?

Det er helt vildt hvad de koster - seælv i Stereo Studio som ellers altid er billigere end fx Fona...
Avatar billede rockman Nybegynder
22. juli 2001 - 22:02 #13
De spillede 2 steder i danmark og jeg håber at de kommer igen for jeg nåede ingen af stederne denne omgang...
Avatar billede rockman Nybegynder
22. juli 2001 - 22:03 #14
det nummer siger mig ikke lige noget... \"pop \'28\' - men jeg skal se efter om jeg kan finde det. Vi har alt hvad de har udgivet.
Avatar billede fabian Nybegynder
06. august 2001 - 16:56 #15
Hej rockman
Det er et par dage siden, men fandt du noget (pop \'28)?