Avatar billede bredker Nybegynder
09. oktober 2006 - 22:51 Der er 7 kommentarer

mobil sender selv sms flere gange

nu har konen modtaget den samme sms mange gange
hende der har sendt dem , har oplevet det flere gange de sidste dage
hun har i flere tilfælde sendt 1 sms , men modtageren har fået den samme 40 - 50 gange fordelt over et døgn
hun bruger sonofon taletidskort
nogen der kender til dette
Avatar billede old-faithful Praktikant
10. oktober 2006 - 01:34 #1
Det lyder underligt. Jeg synes hun skulle ringe og snakke med Sonofon. Jeg kunne forestille mig at det enten er en fejl hos dem eller måske en mobilvirus.
Avatar billede bredker Nybegynder
10. oktober 2006 - 06:13 #2
den med virus , var også det første der faldt mig ind
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
10. oktober 2006 - 11:31 #3
Jeg kan ikke svare for dit tilfælde men har selv pørvet det flere gange når jeg selv eller den der sender til mig er i udlandet.
Jeg tror det er fordi at systemet ikke hurtigt nok får registret at SMS'en faktisk er afleveret.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. oktober 2006 - 15:12 #4
har faktis nogle bekendte som  har oplevet det et par gange. det var ikke virus da deres mobiler var for gamle ved ikke lige hvordan de fik det ordtnet men de var også sonofon kunder
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
11. oktober 2006 - 13:08 #5
Har oplevet det (ikke personligt) med ældre nokia-telefoner. Hvis man så lige slukkede dem og derefter tændte dem igen stoppede de deres spammen :-)
Altså sluk og tænd den afsendende tlf.
Avatar billede bredker Nybegynder
11. oktober 2006 - 19:19 #6
det vil jeg da lade gå videre til hende der har problemet
Avatar billede norberg Juniormester
25. maj 2018 - 16:18 #7