Avatar billede alichu Nybegynder
13. oktober 2006 - 21:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Erhvervning af ny computer!

Hey alle sammen!

Jeg skal ud og have mig endnu en gang en ny computer. Men denne gang skal det ikke være en "normal" computer. Denne computer kan man godt kalde "ultimativ" computer, dvs. at jeg skal bruge den til Videoredigering, Musikredigering, Gaming, Billederedigering. Altså skal den kunne klare en masse ting evt. samtidigt. Jeg vil gerne have nogle forslag i form for GFX, CPU, MB(Motherboard), PSU, Fladskærm, Soundcard, Ram og hvad ellers der nu hører i en computer! Jeg er rimelig teknisk inden for PC området, dog har jeg ikke lige fulgt med i de seneste ændringere på markedet! Pris må max stige 12-13.000 kr.

Jeg siger allerede tak på forehånd da jeg ved at i kommer med nogle gode forslag ;)

Mvh Alex T. Hansen
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
13. oktober 2006 - 23:45 #1
Du skal helt sikkert have fat i en Dual Core processor. Om det så skal være AMD eller Intel, er en smagssag. Selv har jeg AMD, men det siges de nye Intel er bedre pt, men også dyrere. Du skal have en god stak RAM, 2 GB.

Mit forslag:
Athlon 64 X2 5000+ 2.6 GHz  http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=204007
ASUS Extreme N7800GTX/2DHTV http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=147590
2 GB RAM ( mærke ? )
Creative Sound Blaster X-Fi Elite Pro http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=153541
Kabinet. Vælg et solidt stort kabinet, ingen præferencer.

Et bud herfra med de vigtigste dele... :-)  God jagt.
Avatar billede alichu Nybegynder
14. oktober 2006 - 19:48 #2
Okay nogle som har flere forslag? Evt vha. moniter osv..
Avatar billede alichu Nybegynder
08. august 2007 - 09:51 #3
yes