Avatar billede genixdk Nybegynder
16. oktober 2006 - 21:59 Der er 5 kommentarer

Komplet design

Vi er ved at bygge et nyt website / software løsning. Desværre er vores projekt baseret på SU midler, men en forhåbenlig økonomisk fremgang skulle jo gerne følge med projektet. Men så du advaret dette er ikke projektet der skal gøre dig millionær.. sorry...

Siden er fitness portal der skal have lavet et design, vi har farver og logo på plads, men da vores grafiker sprang fra før vi fik rigtig begyndt, er vi på "grafisk" næsten bar bund.

Det kan også være vi skal bruge dig til brochure og andet papir layout. Har du mod på dette projekt så kontakt mig for mere info.
Avatar billede farhang Nybegynder
17. oktober 2006 - 08:47 #1
Jeg er interesseret kontakt mig på mail@designunltd.dk
Avatar billede denz Nybegynder
17. oktober 2006 - 09:06 #2
Hey jeg har mod på det.. kontakt mig på dennis@denz-design.dk

I kan se refenrencer og andet på www.denz-design.dk, nyeste refenrence som ikke er kommet på i nu er www.denz-design.dk/clients/coolparty

Mvh Dennis
Avatar billede fasionoide Nybegynder
17. oktober 2006 - 14:56 #3
Goddag Genixdk

Det lyder interesserant, og som det ser ud nu vil jeg gerne tage imod opgaven, har du en mail jeg kan kontakte dig på?

Mvh
  Kasper B Christensen
Avatar billede genixdk Nybegynder
17. oktober 2006 - 17:28 #4
Ja info@justgeek.dk
Avatar billede s0mmer Nybegynder
18. oktober 2006 - 23:33 #5
Stiller mig til rådighed.
www.defunc.org for mere info.