Avatar billede praetorian Nybegynder
18. oktober 2006 - 11:51 Der er 6 kommentarer

MSN Live vil bare ikke connecte

Hejsa Eksperter,

Jeg har et besynderlig problem som jeg håber at i kan hjælpe mig med. For pt vil min MSN live på min stationære overhovedet slet ikke connecte til MSN overhovedet. Men før at I siger at det er Microsoft der har problemet så vil jeg godt lige tilføje et par ting.

- Jeg kan fint komme på MSN med Windows Messenger og fx trillian
- Min bærbare kan fint komme på MSN Live med samtlige konti.
- Hvis jeg forsøger at komme online fra min stationære med samme konto som den der kører på min bærbare, så kommer den besked med at man er logget på MSN fra en anden maskine. Men MSN bliver bare aldrig færdig med at logge på, på min stationære.

Endvidere har jeg problemer med at jeg ikke kan tilføje folk til min liste over kontaktpersoner, eller det vil sige at jeg kan tilføje dem, men de kommer bare aldrig online. Skifter jeg så fx til Windows Messenger så popper de op med det samme :S.

Og jeg vil tro at jeg næsten har prøvet alt, både reinstallation og reparation of MSN Live Messenger, og intet af det har haft virket.

Så nu håber jeg at der er en af jer her der har nogle guldkorn i lige kan ryste ud af ærmet da jeg er afhængig af at min MSN Live Messenger virker da den bruges i forbindelse med mit arbejde :(

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede niels_hansen Praktikant
18. oktober 2006 - 12:02 #1
flere har haft problemer med at logge på hvis trillian har været installeret imens. (noget med at det logger på samtidigt, og derfor logges den af)
Avatar billede nva Praktikant
18. oktober 2006 - 12:11 #2
Check også at den almindelige Windows Messenger ikke kører samtidig.
Avatar billede praetorian Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:25 #3
Niels,

Jeg har ikke min almindelige MSN konto registeret i Trillian. Og jeg får ikke nogen besked om at jeg er logget på en anden MSN. MSN ikonet bliver bare ved med at kører rundt nede i systemtray og skrive "Logger på.....". Mend der sker ikke noget

NVA:
Det gør den ikke, for noget af det første jeg slog fra, var at den skulle starte op automatisk så den kører slet ikke.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
18. oktober 2006 - 13:29 #4
jeg kan stadig ikke logge ind med min den ene konto, får at vide at servicen er utilgængelig, selvom jeg allerede er logget på emd en anden konto, så du kan kun vente indtil problemet hos msn bliver løst
Avatar billede praetorian Nybegynder
18. oktober 2006 - 15:03 #5
Jeg får ikke engang en fejlbeskd. Den står bare og bliver med at forsøge at connecte....
Avatar billede nva Praktikant
21. oktober 2006 - 10:56 #6
Se det sidste i denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/738687 - måske virker det også hos dig.