Avatar billede brianlindhardt Praktikant
19. oktober 2006 - 08:36 Der er 1 løsning

Modtagelse af telefax på mobiltelefon

Hej

Jeg har et kontor, hvor vi IKKE har en fastnettelefon.

Vi har Internet og Skype.

Vi vil gerne kunne modtage telefax (ikke nødvendigvis kunne sende, men det må da godt følge med).

Har ledt efter en løsning, hvor vi oplyser et telefonnummer til vores forretningsforbindelser, som så sender på helt almindelig vis, dvs. uden at de opdager at vi ikke har en fax stående.

Så skal vi få telefaxen pr. e-mail, f.eks. som en PDF fil, eller tilsvarende.

Findes den løsning?

Venlig hilsen
Erhvervsbogføring

Leo Lund
Avatar billede brianlindhardt Praktikant
23. oktober 2006 - 11:44 #1
Mine undersøgelser har vist sig, at det bliver en for dyr løsning - eks ved hjælp af eFax