Avatar billede lexi1 Nybegynder
19. oktober 2006 - 11:45 Der er 5 kommentarer

Min computer genstarter automatisk.

Hvis det ikke gør det, så logger den automatisk af internettet. Fejlen er opstået i går.
Avatar billede lexi1 Nybegynder
19. oktober 2006 - 11:48 #1
Jeg har selv lige gjort dette.

Prøv at slå automatisk genstart fra.
H-klik på Denne Computer - Egenskaber > Avanceret - Start og Genoprettelse - Fjern hakket ud for 'Genstart Automatisk'

Nu kommer der evt. en fejlmeddelelse istedet for.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. oktober 2006 - 12:01 #2
Eller tryk F8 under starten, og vælg deaktiver automatisk genstart ved systemfejl.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. oktober 2006 - 14:03 #3
Hvad står der i den fejl meddelselse der kommer?
Avatar billede gratis Nybegynder
19. oktober 2006 - 15:26 #4
du ku også bruge systemgendannelse:

Du finder systemgendannelse her | Start | Alle Programmer | Tilbehør | Systemværktøj | Systemgendannelse | vælg et punkt fra før problemet opstod, din pc blir genstartet og gendannet til det valgte tidspunkt.Du kan fortryde gendannelsen skulle det være.
Avatar billede lexi1 Nybegynder
21. oktober 2006 - 00:40 #5
Tak for alle jeres kommentar, men I skal komme med et svar for at kunne få nogle point.

Jeg tror det har at gøre med en virus, i forhold til den fejlmeddelse som kommer.