Avatar billede bodyguard Nybegynder
23. oktober 2006 - 02:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Menu styrring

Hejsa,

Nu har jeg brugt ca en time på at finde en løsning på menu styrring...

Jeg prøver pt. at lave et CMS system til freeware, men er ved ikke rigtigt hvordan jeg skal gribe menu styrringen an...

Alt tekst ligger i en database, hvor brugeren kan oprette, slette og redigere via et WYSIWYG interface...
Når en tekst oprettes defineres der en overskrift, selve indholdet, skal der være et menu punkt og så mangler der en form for menu styrring til at definere hvor i menuen, og om det skal være et hovedmenu eller undermenu punkt ...

Håber der er nogen som kan hjælpe...
Avatar billede psycho42 Nybegynder
24. oktober 2006 - 01:12 #1
Ikke sikkert jeg vender tilbage, men er det en slags brødkrummesti du tænker på eller hvorledes?
Avatar billede bodyguard Nybegynder
27. november 2006 - 11:26 #2
Lukker