Avatar billede laffe Nybegynder
23. oktober 2006 - 15:07 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Pakkeprogram til NT, der kan lave selvudpakkende exe filer

Hej

Jeg leder efter et pakkeprogram (gerne Command Line), som kan køre under NT, og som kan lave selvudpakkende exe filer. Det er et krav at det er Freeware.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede niels_hansen Praktikant
23. oktober 2006 - 15:09 #1
rarlab.com ?
Avatar billede laffe Nybegynder
23. oktober 2006 - 15:34 #2
Hej Niels

Det er jo allesammen trail versioner. Foruden den til Pocket PC.

Det skal være freeware !
Avatar billede arne_v Ekspert
23. oktober 2006 - 15:44 #3
http://www.info-zip.org/

gratis

command line
Avatar billede old-faithful Praktikant
23. oktober 2006 - 15:45 #4
Her er nogle gratis selvudpakningsprogrammer:
  • MakeZip (commandline): http://www.kalab.com/freeware/makezip/makezip.htm
  • FS Zip Extractor: http://www.funduc.com/fszipx.htm

// Old-Faithful™
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2006 - 19:58 #5
WINRAR :) FTW..

ligesom niels siger..
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. oktober 2006 - 22:22 #6
gode gamlw winzip kan dette og den er da gratis
Avatar billede niels_hansen Praktikant
23. oktober 2006 - 22:25 #7
laffe winrar kan du sagtens bruge, der kommer bare en popup om at prøve tiden er udløbet (efter 30 dage mener jeg det er), men man kan fortsat bruge det.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. oktober 2006 - 22:59 #8
http://www.winzip.com/home_users.htm

Many people have this misconception (probably because we offer a free evaluation version), but WinZip has never been free software. So if you plan to use WinZip beyond the 45-day evaluation period, please be sure to buy your official license.
Avatar billede laffe Nybegynder
24. oktober 2006 - 08:12 #9
Jeg SKAL bruge et freeware program, da jeg skal sende det ud med noget andet software som jeg har lavet.

Så jeg siger tak til arne_v og old-faithfull - hvis i sender et svar skal i få points

Tak for hjælpen.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. oktober 2006 - 13:50 #10
svar
Avatar billede old-faithful Praktikant
24. oktober 2006 - 15:41 #11
Her er mit. :-)