Avatar billede keodk Nybegynder
25. oktober 2006 - 21:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lommeregner (ikke regneark)

Hej

Jeg skal fra start beklage at have lagt mit spørgsmål i programmer - regneark - andre. Jeg har ikke kunnet finde en bedre kategori og håber i bærer over med mig.

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt i min jagt på en GOD lommeregner til Windows.

Jeg har fundet én jeg virkelig godt kan li':
www.HEXelon.com

Jeg er vant til at bruge en Texas Instruments's graflommeregner og jeg kan i særdeleshed godt lide at med HEXelon har jeg mulig for at stille regnestykket op på én linie med paranteser og lignende.
- Eneste problem er at den kun findes på Polsk...

Har nogen af jer et godt alternativ? Gerne freeware, men det et ikke et must.

Glæder mig til jeres svar.

Mvh
Kenneth
Avatar billede mstorgaard Praktikant
25. oktober 2006 - 21:39 #1
Jeg har hørt noget om at Texas Instruments har lavet deres lommeregnere i computerversioner, men jeg kan ikke umiddelbart finde noget belæg for det.
Avatar billede davidfossil Nybegynder
25. oktober 2006 - 21:54 #3
Måske er nedenstående tilstrækkeligt - så vidt jeg husker stiller den regnestykkerne op ligesom fx en TI lommeregner.

Microsoft Windows XP PowerToys: Power Calculator
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
Avatar billede keodk Nybegynder
25. oktober 2006 - 21:56 #4
Hej davidfossil, jeg har forsøgt mig med Power Calc, men var ikke så vild med at den sætter punktum istedet for komma - når jeg bruger det nummeriske tastatur.
Avatar billede aw199d Nybegynder
25. oktober 2006 - 22:38 #5
TI Interactive hedder programmet..
  Det er lige så godt som TI - 89 lommeregneren. Det kan alt det du skal bruge om langt mere dertil..
Avatar billede keodk Nybegynder
25. oktober 2006 - 22:52 #6
aw199d, tak for svar.

Skulle der forsat være et freeware program, giver jeg gerne flere point.