Avatar billede keodk Nybegynder
26. oktober 2006 - 14:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook med Word som editor: Der opstod en OLE-registreringsfejl.

Hej Eksperter

Jeg bruger Outlook 2003 og bruger Word 2003 som email-editor. Da jeg skulle starte programmet her til morgen og besvare en email kom denne OLE registreringsfejl frem:

http://playtoy.dk/Microsoft_Office_Outlook.gif

Word fungerer i sig selv fint, men ikke som email editor i Outlook.

Jeg er på bar bund. Har i en løsning hvis jeg ønsker at forsættemed Word som email editor?
Avatar billede keodk Nybegynder
26. oktober 2006 - 18:18 #1
Søgningen efter en løsning på Google blev besværliggjort af at min Office pakke er på dansk.

Til sidst lykkedes det dog at finde løsningen vha. Google.com. Ole32.dll skulle registrerest på ny, ved at klikke på:
Start | Kør
og derefter skrive:
Regsvr32.exe %Windir%\System32\Ole32.dll
og trykke OK.
Avatar billede keodk Nybegynder
26. oktober 2006 - 18:18 #2
Tak for point :P