Avatar billede ircnoob Nybegynder
26. oktober 2006 - 17:14 Der er 1 kommentar

Skrive i office document

Hej,
har hentet udviddelsen til visual studio til at udvikle til office 2007 .. Har oprettet et nyt projekt, og en "ribbon" .. Det er jo fint nok og virker efter hensigten for så vidt ..

Jeg har så som default den lille button med et happyface .. På dens click vile jeg gerne have at den skrev noget tekst i det aktive vindue..

Men det kan jeg da godt nok ikke lige finde ud af, synes ikke det jeg bliver klogere af det jeg kan finde på fx http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/6b9478cs.aspx ..
Avatar billede anhansen Nybegynder
30. oktober 2006 - 18:31 #1
Når du skriver "aktive vindue" mener du så aktive dokument?

I så fald vil følgende skrive lidt tekst i dokumentet, såfremt this er din thisDocument klasse (eller hvad du har omdøbt den til). Teksten bliver indsat der hvor markøren står.

this.Application.Selection.Range.Text = "Hello World!";

mvh
Anders