Avatar billede perhoyer Nybegynder
27. oktober 2006 - 20:54 Der er 2 kommentarer

Configuring your site to ASP.NET 2.0

Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg bruger ASPNET_REGISS. Hvordan udvider jeg en enkelt virtuel folder så den understøtter ASP.NET 2.0? JEg kan IKKE bare køre en regiis -i eller  -u for at udvide hele serveren, det bliver det eksisterende content ikke så glad for.
Så altså - kan jeg isoleret opdaterer en enkelt folder? skal folderen køre i sit egen process? eller hyr - Anyone=

På forhånd tak
Per Høyer
Avatar billede timelord Nybegynder
27. oktober 2006 - 23:30 #1
Hvis du køre med din XP som host har du under IIS en tab der hedder ASP.NET
Der kan du bestemme hvilken framework den virtuelle folder skal bruge.

Er det IIS på en server kan du lave application pools dom understøtter de forskellige frameworks.
Avatar billede snepnet Nybegynder
29. oktober 2006 - 20:57 #2
Du kan også bruge denne her, hvis du bare vil skifte pr. site:
http://www.denisbauer.com/NETTools/ASPNETVersionSwitcher.aspx
Mvh