Avatar billede chrede Nybegynder
03. november 2006 - 00:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

dårlig forbindelse forstærker knapper.

Hej.
Jeg har en forstærker med dårlig forbindelse i treble, bass og balance knapperne (sådan nogle man drjer på). Findes der et mirakelmiddel mod dette?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
03. november 2006 - 00:38 #1
Kontaktrens med smørremiddel.
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2006 - 00:43 #2
Hvis dit problem er "knas" i lyden, når du drejer på¨knapperne, så tror jeg kontakt spray kan være mirakelmidlet.

Kig på linket herunder, eller prøv i en radioforretning.

http://www.elektronik-lavpris.dk/eshop/showproduct.asp?PRO_ID=32118
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2006 - 00:47 #3
Arrrg...

Så glemte jeg at opdatere igen!
Avatar billede chrede Nybegynder
03. november 2006 - 02:15 #4
Det er det
Avatar billede gyraf Nybegynder
03. november 2006 - 16:23 #5
"Kontakt 60" fra "Kontakt Chemie" er et fremragende middel til den slags.

Jakob E.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
03. november 2006 - 21:27 #6
Det er sådan set lige meget hvad mærke det er, bare der er smørremiddel i, når reguleringerne er med almindelige potmetre. Jeg tror endda det kan købes i Thansen eller lignende billistbutikker.
Avatar billede chrede Nybegynder
04. november 2006 - 13:13 #7
Jeg fik en dåse kontaktrens hos den lokale elektronikforhandler, og det virkede fremragende :-)
Jeg fordeler point imellem dem der smider et svar i løbet af i dag.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
04. november 2006 - 15:59 #8
Ok.