Avatar billede ghostweb Nybegynder
04. november 2006 - 16:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mangler Driver.

Hej Eksperten.dk

Jeg kan desværre ikke finde de cdér som der var med da jeg købte min computer, har fået den formatert nu, men kan ikke finde driveren til det grafikkort jeg har i den (Det er en HP) hvordan finder jeg ud af hvilket grafikkort jeg har og hvor finder jeg driveren
Avatar billede haverslev Novice
04. november 2006 - 16:16 #1
Hent programmet EVEREST  som giver en masse oplysninger om din pc. http://www.majorgeeks.com/download4181.html
F.eks kan du klikke på Motherboard, klikke på chipset, nederst på siden kan der hentes opdateringer via producentens www. adresse.

Hvis det f.eks er en bærebar, så skal du opdatere via deres hjemmeside
http://www.hp.com/country/dk/da/support.html?pageDisplay=drivers
Avatar billede hcma Novice
04. november 2006 - 16:17 #2
du downloader Everest Home og installerer det, hvorefter du kan se hvad du har, og der er nok også link til driverupdate :o)
jeg har uploaded nogle gamle gratisversioner her:
http://www.hcma.dk/uploads1/div_uploads.htm
Avatar billede hcma Novice
04. november 2006 - 16:18 #3
hej haverslev >>  jeg skriver s.. for langsomt  ;o)
Avatar billede haverslev Novice
04. november 2006 - 16:19 #4
hcma > du er jo også en "del" ældre end mig, så det er nok forklaringen ;o)
Avatar billede ghostweb Nybegynder
04. november 2006 - 16:23 #5
Okay prøver at downloade programmet nu. hvad gør jeg med hensyn til points , vil i dele eller?
Avatar billede ghostweb Nybegynder
04. november 2006 - 16:25 #6
http://support.intel.com/support/graphics/ hvilken en skal jeg downloade?
Avatar billede haverslev Novice
04. november 2006 - 16:30 #7
Prøv lige at give os HP model og type nr. samt hvad everest kalder dit graffikkort
Avatar billede ghostweb Nybegynder
04. november 2006 - 16:37 #8
Motherboard Navn    Hewlett-Packard HP d330 uT(DC579AV)
CPU Type    Intel Pentium 4, 2800 MHz (14 x 200)

Intel Extreme Graphics 2    Grafikkort

ved ikke om det er det rigtige jeg har skrevet.

det er en :    HP d330 uT(DC579AV)
Avatar billede haverslev Novice
04. november 2006 - 16:43 #9
Avatar billede ghostweb Nybegynder
04. november 2006 - 16:51 #10
Sådan så virker det tak, læg et svar. hurtigt hvis jeg ikk godkender med det samme så er jeg logget af og godkender senere.
Avatar billede haverslev Novice
04. november 2006 - 16:57 #11
Avatar billede ghostweb Nybegynder
04. november 2006 - 17:39 #12
tak skal du have.