Avatar billede sgt_a Novice
06. november 2006 - 09:42 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Printserver TRENDnet TEW P1PG og printer HP laserjet 3150

Kan min HP Laserjet 3150 printer fungerer med printserver TRENDnet TEW P1PG?

Jeg står og skal købe en printserver som jo ligå så godt kan være trådløs. Ikke mindst af hensyn til min kæreste ;_)
Avatar billede komputerdk Mester
06. november 2006 - 13:10 #1
du bliver nød til at skrive til Trendnet.. men der er sandsynlighed for det.. men hvis den har USB skal du vælge UG modellen.. men hvis den allerede har indbygget printserver, så kan du vælge at sætte den til en accesspoint i stedet for..

om scanneren vil virke over netværk tror jeg ikke
Avatar billede john.doe Nybegynder
06. november 2006 - 17:57 #2
nej til HP har deres egen måde at kommunikerer med printerne på
derfor ka kun HP's egne printserverer virke sammen med HP printerer.
Avatar billede sgt_a Novice
07. november 2006 - 00:25 #3
Tak for hjælpen
Avatar billede komputerdk Mester
07. november 2006 - 07:51 #4
john.doe : det gælder vel kun for nogle GDI printere fra HP??

kender mange der har printserver og HP printere , hvor det ikke er HPs printserver (mange af dem fra HP er jo totalt overkill til privatbrug).. evt. en router/NAS med Printserver kan også klare GDI problematikken, da enkelte af dem er Linuxmaskiner (og derfor har processoren til at klare arbejdet (GDI er meget groft sagt en printer uden processor, som nasser på ens computers processor)
Avatar billede sgt_a Novice
12. november 2006 - 08:34 #5
HA HA HVordan lukker man spørgsmål? 5 Point ;-)