Avatar billede bjerreb Praktikant
08. november 2006 - 17:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tastaturlås på N73

Hey
Er der ikke en der kan hjælpe mig med at koble tastaturlåsen til på min Nokia N73? Synes ikke jeg kan finde ud af det og flere af mine venner er ved at være træt af at jeg ringer til dem uden jeg selv er klar over det....

Håber der er en venlig sjæl derude!
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. november 2006 - 17:22 #1
Kan lige prøve at finde noget, ellers er dette en sidste udvej som faktisk virker bedre end den indbyggede da den er automatisk:

http://www.allaboutsymbian.com/software/item/AutoLock.php
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. november 2006 - 17:27 #2
Du kan aktivere almindelig tastaturlås ved at trykke venstre valg-tast (beskeder som standard) og derefter på stjernen. Det er standard på alle nokia telefoner.

Men som standard er der en låsekode man skal indtaste - ret underligt. Men der er også kommet en del brok over det kan jeg læse mig frem til.
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. november 2006 - 17:27 #3
og et svar
Avatar billede bjerreb Praktikant
08. november 2006 - 17:40 #4
Det er faktisk også den automatiske jeg tænker på at koble til og der mit problem ligger - tjekker lige det link du har skrevet....
Avatar billede bjerreb Praktikant
08. november 2006 - 17:43 #5
Ikke helt sikker på jeg lige forstår hvordan jeg skal bruge det link du har sendt..?
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. november 2006 - 17:46 #6
Du downloader filen på linket - direkte link:
http://www.allaboutsymbian.com/downloads/software/9/AutoLock_v1.0_for_S60_3rd_ed.SISX

også skal du bruge det tilslutningssoftware som du fik med telefonen og overfører programmet til din mobil også vupti, så har du hentet programmet på din mobil. Så skal du bare åbne det og bruge det.
Avatar billede bjerreb Praktikant
08. november 2006 - 17:55 #7
Klasse - det fungerer! Tak for hjælpen!
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. november 2006 - 17:56 #8
Tak for point.