Avatar billede dwoac Nybegynder
08. november 2006 - 22:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

usb problemer

lige et hurtigt spørgsmål, her digital camera som ikke vil conecte til pc med usb, den har ville en gang, driver til det er installeret  , mener at der plejer at komme en lille box nede i højre hjørne hvor der står ny enhed kalr til burg eller ny enhed fundet, når man sætter usb til, men der sker ikke noget.
har windows xp home med sp2 hvis det betyder noget

håber der er nogen der kan hjælpe

på forhånd tak
Avatar billede coderdk Praktikant
08. november 2006 - 22:55 #1
Prøv at skifte USB-port og se om det gør en forskel - Du skal dog muligvis geninstallere driveren...
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
08. november 2006 - 22:58 #2
Er kameraet tændt & har strøm? Normalt skal man ikke geninstallere drivere bare pga usb-port-skift.
Avatar billede dwoac Nybegynder
08. november 2006 - 23:06 #3
har prøvet at geninstallere driveren. skifte usb port, og sætte usb stikket i computeren mens kameraet er slukket og tændt.
Avatar billede off-line Nybegynder
08. november 2006 - 23:22 #4
Prøv at slette alle USB drivere i enhedshåndtering, og genstart. Så rettes
eventuelle fejl i windows.
Avatar billede dwoac Nybegynder
08. november 2006 - 23:27 #5
okay, hvordan geninstallere jeg dem så igen bare fra windows cd'en? eller gør den det selv,
har forresten en printer sat til og den virker fint
Avatar billede off-line Nybegynder
08. november 2006 - 23:42 #6
Når du har slettet dem alle, genstarter du bare, så klare windows selv resten.
Jeg kan heller ikke sige, at der er noget galt med dine USB driver, men man
skal jo begynde et sted, og at sikre sig de er i orden i windows, er et godt
sted at starte.
Avatar billede dwoac Nybegynder
08. november 2006 - 23:54 #7
jamen det vil jeg da så prøve at gører i morgen,

gonat
Avatar billede off-line Nybegynder
14. november 2006 - 02:03 #8
Var der noget som lykkedes?
Avatar billede dwoac Nybegynder
15. november 2006 - 00:30 #9
undskyld jeg glemte da helt at svare, nej det gjorde det ikke, har også prøvet på en anden computer der virker den heller ikke, tror det er kameraet elle driveren der ikke virker, tror bare jeg må ud og invistere i et nyt kamera.
så jeg dropper det bare.

vil gerne gi points fordi du gad og svarer,
Avatar billede off-line Nybegynder
15. november 2006 - 00:47 #10
Takker:)
Avatar billede coderdk Praktikant
15. november 2006 - 00:59 #11
ellers tak