Avatar billede 24u Juniormester
11. november 2006 - 14:54 Der er 3 kommentarer

Hastighed over LAN netværk

Hep Alle.

Jeg skal til lanparty snart, og vil lige høre om det kan betale sig at køre 1gbit, eller jeg skal holde mig til de 100mbit.

vi har en switch med 2x1bgit lan, og vi regner med at de skal bruges til de hurtigste maskiner(raptor og raid diske) men hvad nu hvis jeg kører raid på mine satadiske, og har 3 usb diske ved siden af??

Jeg mener at have hørt nogle der prøvede med sata raid til pata raid, og de opnåede omkring 300mbit. Så det er noget álá det jeg sigtede efter, men hvad med usb diskne?, de giver vel også 60-80mbit fra sig.. eller sidder flaskehalsen et andet sted?

Vil godt køre dedicated server fra usb, hvis det kan lade sig gøre.

-24u-
Avatar billede 24u Juniormester
12. november 2006 - 14:59 #1
Ok åbentbart for svært..
Avatar billede 24u Juniormester
12. november 2006 - 21:36 #2
hmm
Avatar billede 24u Juniormester
12. november 2006 - 21:36 #3
tror der er mere responds på hol